METRO — це завжди привабливі оптові ціни!

Укр Рус

Загальні умови покупки в оптових торгових центрах
ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» (далі - METRO)

Цим METRO встановлює умови доступу Клієнтів до торгових центрів METRO та здійснення покупок у них.

1. METRO продає товари на оптових умовах своїм Клієнтам, які: (1) є фізичними особами (які мають повну цивільну дієздатність, зокрема, досягли 18 років, або набули її в інших випадках, передбачених законодавством), юридичними особами чи фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності та (2) отримали картки Клієнта METRO.

2. Клієнт або Перша відповідальна особа Клієнта  отримує одну пластикову картку  Клієнта METRO одразу після заповнення та підписання  «Реєстраційної форми Клієнта METRO», що знаходиться на лицьовій стороні даних Правил (в торговому центрі METRO). Довірені представника клієнта, що визначені у цій Формі, отримують картонні картки клієнта, які не активовані. Довірені представники мають можливість активувати отримані картки та обміняти їх на пластикові картки клієнта після особистого відвідування будь-якого торгового центру METRO та заповнення й підписання реєстраційної  форми власника Клієнта картки METRO.

Клієнти, які заповнили реєстраційну форму Клієнта METRO он-лайн, отримують картки клієнта після особистого звернення до відповідного Торгового центру METRO, вказаного при реєстрації.

3. Клієнт METRO або повноважний представник Клієнта, визначений клієнтом у своїй реєстраційній формі («довірені представники»), може відвідувати та здійснювати покупки у торгових центрах METRO тільки після пред’явлення дійсної картки Клієнта. Клієнт або довірений представник може супроводжуватись не більше ніж двома особами для здійснення покупок у торгових центра METRO.

4. Клієнт надає свою згоду, що вигодо набувачами за акціями, конкурсами, розіграшами, програмами лояльності тощо, які проводитимуться в торгівельних центрах   METRO, може бути будь-який з його довірених представників.

5. Діти без супроводу Клієнта МЕТRO або його Довіреного представника до торгових центрів METRO не допускаються. Під час перебування дитини у торговому центрі МЕТRO Клієнт або його Довірена особа зобов‘язані забезпечувати безпеку дитини – тримати її на руках або за руку, не саджати та не возити на/в торговельному візку, не дозволяти дитині пересуватись на самохідних транспортних засобах (велосипедах, скейт-бордах, самокатах, роликових ковзанах тощо). У разі знаходження дитини у дитячому возику, вона має бути пристебнутою ременями безпеки (за наявності), під час перебування у торговельній залі дитина має знаходитись на безпечній відстані від полиць та палет із товаром, з метою уникнення травмувань дитини через можливе падіння товару. Забороняється проносити до торгових центрів METRO сумки, пакети, контейнери, а також оптичне,акустичне або інше записуюче обладнання, а також будь-які товари, продаж яких здійснюється в торгових центрах METRO.  Зазначені суми, пакети, контейнери, а також обладнання можуть бути залишені у камері схову (при цьому METRO не несе відповідальності за цілісність речей), або ж поміщені до спеціального пакету відповідальним співробітником торгового центру METRO на час перебування Клієнта в торговому центрі.

6. Забороняється, окрім випадків прямо передбачених законодавством, або дозволу керівництва торгових центрів METRO, здійснювати фото- та відео зйомку не території торгових центрів METRO.

7. Забороняється доступ до торгових центрів METRO із тваринами.

8. Представник та супроводжуючі особи несуть всі ризики та відповідальність, пов’язані з використанням засобів транспортування на території торгового центру METRO та на прилеглих територіях, включаючи зону паркування, тротуари, проїзні шляхи та ін.

9. Клієнт відповідає за те, що покупки в торгових центрах METRO будуть здійснювати лише  його Довірені представники, а також зобов’язується компенсувати METRO всі витрати та/чи збитки, які METRO може зазнати у разі неналежного використання Карти Клієнта чи порушень цих Загальних умов Покупки (включаючи порушення з боку Представників Клієнта чи осіб, які їх можуть супроводжувати).

10. Карта Клієнта та Довірених представників є власністю METRO. Клієнт зобов’язаний негайно повідомити  METRO у письмовій формі про втрату Карти Клієнта, а також про зміни своєї діяльності (в тому числі, у випадку набуття статусу фізичної особи-підприємця та/або скасування реєстрації) чи адреси.

11. METRO може припинити свої відносини з Клієнтом – юридичною особою та/або фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності в будь-який час на свій розсуд. Відносини з Клієнтом - юридичною особою та/або фізичною особою – суб’єктом підприємницької діяльності,  припиняються автоматично, якщо Клієнт зупиняє, чи більше не має права здійснювати господарську діяльність. Відносини з Клієнтами – фізичними особами можуть бути припинені виключно у випадках, передбачених чинним законодавством, про що METRO оперативно інформує таких Клієнтів. Після припинення відносин Клієнту та його Довіреним представникам забороняється  доступ до торгових центрів METRO, а Клієнт та всі його довірені представники мають повернути картки Клієнта METRO. Клієнт зобов’язаний відшкодувати METRO всі збитки, завдані останньому внаслідок втрати статусу суб’єкта господарювання.

12. Якщо Клієнт та/або Довірений представник (чи особа, яка його супроводжує) відкриє чи пошкодить упаковку товару з будь-якої причини, як навмисно, так і випадково, Клієнт зобов’язаний відшкодувати METRO вартість відповідної одиниці товару („METRO -одиниці”). Після відшкодування товар переходить до власності Клієнта.

13. Шляхом оплати вартості товару Клієнт або його Довірений представник підтверджує отримання товару та відсутність зовнішніх дефектів. Товари можуть бути поверненні чи замінені, якщо вони повертаються в межах встановленого МЕТРО строку в оригінальній упаковці та супроводжуються оригінальним чеком, що підтверджує факт покупки.

14. З метою перевірки вірності виданих касирами торгових центрів METRO розрахункових документів, наданих Клієнтам чи Довіреним представникам (чеків) представникам служби охорони METRO надається право здійснювати перевірку товарів, придбаних Клієнтом чи Довіреним представником, та наданих касиром документів, щодо відповідності кількості та асортименту  придбаних товарів тим, що вказані у документах. Перевірка здійснюється з метою максимального захисту Клієнта від будь-яких можливих у майбутньому суперечок з контролюючими  органами щодо невірно складених документів та запобігання таких суперечок.

15. У випадку виявлення недоліків товару під час гарантійного терміну, METRO (або спочатку виробник чи уповноважений сервісний центр, у разі наявності відповідних гарантійних документів), здійснить, виправлення недоліків чи заміну товару, а у разі, якщо виправити недоліки чи замінити товар неможливо, ціну товару може бути зменшено, або повернено гроші за товар (згідно пред’явленого розрахункового документу).

16. У випадку визнання будь-якого окремого із положень цих Загальних Умов Покупки недійсним, решта положень залишається чинною. Складовими частинами даних «Загальних Умов Покупки» є «Застереження щодо захисту персональних даних» та «Правила повернення товарів в центрах оптової торгівлі ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна».

17. Довіреним представником Клієнта METRO може бути особа, яка має повну цивільну дієздатність (досягла 18 років або в інших випадках, передбачених законодавством).      

Правила повернення товарів

в оптовихторгових центрах «Метро Кеш енд КеріУкраїна»

ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна»  здійснює продаж товарів на оптових умовах клієнтам, які є суб’єктами підприємницької діяльності, або ж Клієнтам -  фізичним особам. Повернення товару може здійснюватись лише до того торгового центру, де його було придбано. Обмін товару може бути здійснений в будь-якому торговому центрі.

Непродовольчі товари без претензій щодо якості можуть бути поверненні протягом 14 днів з дня покупки, якщо товар: не використовувався; повертається: в оригінальній упаковці,  в повному комплекті, з непошкодженими пломбами,  з захисними плівками та витратними матеріалами (якщо вони входять до комплекту) -в такому ж стані, в якому він був придбаний,  та має супроводжуватися оригінальним чеком. В суперечливих випадках коли перевірка наявності слідів експлуатації технічно складних побутових товарів вимагає офіційної експертної оцінки, Клієнту необхідно звернутись до авторизованого сервісного центру та отримати акт технічного огляду на основі якого буде прийматись рішення щодо задоволення чи відхилення вимоги Клієнта, щодо повернення такої продукції.

Якісні непродовольчі товари, на які не розповсюджується гарантійний строк, можуть бути поверненні в торговий центр протягом 14 днів з дня покупки за умови надання всіх необхідних документів, збереження комплектності виробів, пломб, пакування.

Будь-ласка, перевіряйте якість та комплектність товарів за касовою зоною. Якщо дефект виявляється до того моменту, як Клієнт залишив торговий центр, товар обмінюється безпосередньо в торговому центрі; після виходу Клієнта з торгового центру товар з претензією щодо дефектів «механічне пошкодження» або «некомплект» не приймається. 

Дефектні товари, щодо яких встановлено гарантійний строк, обслуговуються в гарантійних майстернях, адреси яких вказані в гарантійних талонах.

Повернення таких товарів можливо тільки:

-       протягом гарантійного строку за умови наявності висновку гарантійної майстерні про те, що товар має дефект, усунення якого я недоцільним або неможливим;

-       при наявності висновку незалежної експертизи, що підтверджує невідповідність товару показникам якості. 

Непродовольчі товари з дефектом, які не належать до груп технічно складських побутових товарів (не підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні ), можуть бути повернені у термін, встановлений виробником продукції, що вказаний на маркуванні або в супровідних документах на продукцію.

Повернення неякісного товару Клієнтам - фізичними особами здійснюється відповідно до викладених вище умов з урахуванням діючого законодавства про захист прав споживачів. 

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

 Якісні харчові товари, пухово-пір’яна група товарів, нижня білизна, постільна білизна, друковані видання, м’які та гумові надувні іграшки, товари для немовлят, парфюмерно-косметичні засоби, товари в аерозольній упаковці, засоби особистої гігієни, рукавички та панчішно-шкарпеткові вироби, транспортні засоби та нумеровані агрегати, що підлягають реєстрації в органах ДАЇ, алкогольні напої, тютюнові виробита інші товари, що не підлягають обміну (поверненню) згідно діючого законодавства про захист прав споживачів.

Повернення неякісного продовольчого товару можливе протягом терміну придатності товару до споживання (за умови дотримання Клієнтом встановленого виробником температурного режиму зберігання та транспортування  певного харчового продукту).

Вимоги не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги Клієнта) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення правил користування товаром або його зберігання. 

Застереження

щодо захисту особистих даних

1.Збір, використання та мета обробки:

ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» (далі «METRO») збирає, обробляє та використовує інформацію, що надається у Реєстраційній формі Клієнта METRO для видачі картки Клієнта (далі – «Персональні дані») з метою адміністрування та виконання підписаних Вами з METRO Загальних умов покупки в оптових торгових центрах «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», загального та довгострокового обслуговування Клієнтів, індивідуалізації послуг для Клієнтів, а також стимулювання збуту, реклами, проведення досліджень ринку, в тому числі статистичних та опитувань (за допомогою пошти та/або електронних засобів зв’язку).

2. Згода

Підписанням / ознайомленням із даними Загальними умовами покупки в оптових торгових центрах «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», Ви, як Клієнт, надаєте однозначну згоду на збір, використання, обробку та/або передачу Ваших персональних даних згідно мети збору, використання та/або передачі, що визначені п. 1 даного Застереження в розумінні положень Закону України «Про захист персональних даних». Ви повідомлені про включення Ваших персональних даних до бази персональних даних Клієнтів METRO та належним чином повідомлені про права суб‘єкта персональних даних (зокрема щодо збору, обробки та/або передачі Ваших персональних даних), а саме: знаєте про джерела збирання Ваших персональних даних з боку METRO; можете отримувати інформацію про умови надання доступу до Ваших персональних даних, зокрема про третіх осіб, яким передаються такі дані у відповідності до чинного законодавства; маєте право на доступ до своїх персональних даних за умови дотримання вимог з безпеки інформації METRO; маєте право на отримання інформації згідно запиту про те, чи обробляються Ваші персональні дані та інформацію про зміст таких персональних даних; маєте право пред‘являти METRO вимогу про заперечення проти обробки своїх персональних даних; право на вимогу про зміну або знищення своїх персональних даних, якщо вони є недостовірними або незаконно обробляються; маєте право на захист своїх персональних даних від незаконного обробки, випадкової втрати, знищення, пошкодження, у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи; маєте право на звернення зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду та застосування правового захисту; маєте право на внесення застереження стосовно обмеження прав на обробку персональних даних; право на відкликання даної згоди; право на ознайомлення із механізмом автоматичної обробки персональних даних. Ви, як Клієнт METRO добровільно надаєте згоду на отримання рекламної та іншої інформації, а також пропозицій від METRO та його партнерів поштою, через пропозиції  «МЕТРО пошта», за факсом, телефоном або електронною поштою.

3. Розкриття даних для технічної обробки:

Оскільки METRO є частиною «МЕТРО Груп», великої міжнародної групи компаній, Ваші персональні дані можуть бути передані до одного з інформаційних центрів «МЕТРО - Груп Інформейшн Текнолоджі ГмбХ», (далі – «Інформаційні центри») і можуть оброблятись в Інформаційних центрах для досягнення мети, зазначеною у частині 1 даного Застереження (транскордонна передача персональних даних). Дані можуть передаватися до країн з різними рівнями захисту даних, проте METRO та Інформаційні центри працюватимуть із дотриманням європейських правил захисту персональних даних для забезпечення відповідного рівня захисту персональних даних у відповідності до вимог та правил чинного законодавства України та Конвенції Ради Європи про захист осіб у зв‘язку з автоматизованою обробкою персональних даних.

4. Доступ до персональних даних та їх безпека:

Доступ до Ваших персональних даних буде наданий лише уповноваженим працівникам METRO у відповідності до мети, зазначеної у частиною 1 даного Застереження, а також для забезпечення безпеки та обробки інформації. METRO використовує розумні технічні та організаційні засоби для безпеки та конфіденційності Ваших персональних даних, також за необхідності регулярно переглядає та покращує ці засоби для відображення законодавчих змін та/або вдосконалення технічних можливостей.

5. Правильність персональних даних,  внесення змін та відмова від згоди:

METRO не здійснює перевірку Ваших персональних даних, що надані Вами у Реєстраційній формі Клієнта METRO та не несе відповідальності за їх правильність перед третіми особами у разі їх законної передачі. Ви маєте право доступу до Ваших персональних даних та їх перегляду, а також можливість звертатися з проханням щодо виправлення, внесення змін до Ваших персональних даних, їх видалення або блокування чи знеособлення у відповідності до прав суб‘єкта персональних даних визначених частиною 2 даного Застереження. Ви, як суб‘єкт персональних даних можете в будь-який час відмовитися від згоди на обробку персональних даних, наданою Вами за цим Застереженням.

6. Інформація про контактну особу METRO:

Якщо у вас виникатимуть будь-які подальші питання та/або бажання щодо доступу до Ваших персональних даних або їх перегляду, подання запитів, пов’язаних з Вашими персональними даними, побажання щодо відмови від отримання інформувань від METRO електронною поштою або телефоном будь ласка, звертайтеся до нашого спеціаліста із забезпечення захисту даних за телефонним номером гарячої лінії 0-800-501-40-10 (оплата вартості зв‘язку згідно тарифів Вашого оператора), у разі бажання відмови від Вашої згоди на обробку персональних даних, наданої за цим Застереженням, або їх блокування чи видалення, будь – ласка звертайтесь до відділу «Вхід Клієнтів» будь – якого з торговельних центрів METRO або надсилайте відповідне звернення на адресу: Україна, м. Київ, проспект Петра Григоренко, буд. 43,  поштовий індекс 02140.

7. Зміни до форми згоди:

Якщо METRO матиме намір змінити дане Застереження, METRO повідомить Вас про це. Якщо Ви не висловите заперечень щодо такої зміни протягом двох тижнів після отримання такого повідомлення, зміна вважатиметься прийнятою. METRO нагадає вам про особливе значення Ваших дій на початку такого періоду, тобто передаючи Вам повідомлення про зміни.

Від ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна»

Від Клієнта

 

Підписанням цього документа, Я письмово надаю згоду на обробку моїх персональних даних, в розумінні так як це передбачено Законом України «Про захист персональних даних» та добровільно дозволяю використовувати мої персональні дані, внесені у цю Реєстраційна форму Клієнта METRO, з метою отримання рекламної та іншої інформації, а також пропозицій (в тому числі, але не обмежуючись, щодо участі у статистичних дослідженнях) від METRO та його партнерів поштою, через пропозиції «METRO Пошта», за факсом, телефоном та на електронну пошту, а також із іншою метою та на умовах, передбачених даними Загальними умовами та Положенням про захист персональних даних Клієнтів METRO, якщо про інше не зазначено в реєстраційній формі.

 

Про внесення моїх персональних даних у базу Клієнтів METRO повідомлений.

 

«____» _______________________ 20___року

 

П.І.Б. __________________________________

 

_________________________________ підпис

М.П.

«____» _______________________ 20___року

 

П.І.Б. __________________________________

 

_________________________________ підпис

М.П.